FAQ Service en overige vragen

Het kan gebeuren dat de bestelling toch niet naar je wens is geleverd. Wij adviseren je om je klacht zo spoedig mogelijk bij ons kenbaar te maken. We streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen!

Voor problemen kunt u contact met ons opnemen via info@hekwerk-partners.nl Geef met foto´s en een toelichting de klacht zo duidelijk mogelijk aan, dan kunnen wij, met ons team, kijken naar een oplossing. Ook is het mogelijk om even te bellen of langs te komen, dan kunnen wij sneller hulp bieden!

 

Het kan wel eens gebeuren dat je het verkeerde product hebt besteld, of dat je toch niet tevreden bent. Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen het product te retourneren. Let wel op! Wij kunnen retourkosten in rekening brengen.

Producten die speciaal voor u besteld zijn, zijn geen standaard voorraad en kunnen nooit retour. Ook beton is uitgesloten van retour. 

Aangezien sommige producten lastig retour gaan omdat u het vervoer er niet voor heeft, is het ook mogelijk dat wij het retour bij u afhalen. (Hier zijn wel kosten aan verbonden.) 

 

De producten die wij verkopen zijn gemaakt van goede materialen en worden zeer zorgvuldig behandeld om jou de beste kwaliteit te kunnen leveren. Op alle hekwerken, poorten en palen zit standaard 10 jaar garantie.

Heb je schade opgelopen aan jouw product binnen de garantietermijn, dan kunnen wij een kosteloze vervanging aanbieden. Op de losse producten zit geen garantie.

 

Ja, er dient iemand aanwezig te zijn die kan helpen met uitladen. Wanneer de producten zwaarder zijn dan 25kg per stuk, mag onze chauffeur niet alleen uitladen. Er dient dan iemand op de locatie aanwezig te zijn om te helpen met de spullen aan te pakken.

We plannen de levering in een tijdzone van twee uur. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven wachten op onze bezorger. De bezorgtijden bespreken we altijd van te voren met je.

 

Nee, wij plaatsen zelf geen hekwerken. Maar wij kunnen een monteur voor u regelen van een van onze vaste partners. We hebben monteurs van hekwerken door heel Nederland, die samenwerken met ons om ervoor te zorgen dat uw hekwerk gemonteerd kan worden! 

Wij zorgen ervoor, dat er een monteur in de buurt klaar staat voor je, zodat het hekwerk zo snel mogelijk gemonteerd kan worden! We spreken hierbij altijd een datum af, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. 

 

Ja, de plaatsing van al ons materiaal is gemakkelijk zelf uit te voeren. We doen er alles aan om de plaatsing voor je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo bereiden we veel werk voor.

We boren alle gaten voor en maken in alle poorten de sloten kant en klaar. Ook hebben we op onze website handleidingen en instructie video´s staan, zodat je van te voren het plaatsen rustig kunt bekijken en voorbereiden. 

 

Nee, je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op aanbetaling te voldoen. De rest kun je dan later aan de chauffeur betalen bij aflevering. Dit kan contant maar ook met pin, waarbij pin heeft onze voorkeur heeft. Indien u toch contant wenst te voldoen, kijk dan even bij de bijkomende kosten

Thermisch verzinken is relatief eenvoudig: na het ontvetten, beitsen en fluxen, worden de stalen materialen ondergedompeld in een zinkblad met vloeibaar zink van 450 ºC. Verzinkte materialen zijn zeer duurzaam, onderhoudsvrij en zeer goed beschermd tegen weersinvloeden.

Poedercoaten is een elektrostatisch verfproces waarbij met perslucht, negatief geladen poeder op een positief geladen werkstuk verstoven wordt. Hierdoor blijft het poeder tijdelijk aan het hekwerk plakken waarna het in een oven gesmolten wordt, zodat het een zeer strakke, naadloze hechting krijgt aan het metalen oppervlak. 

 

Totaalleverancier van hekwerken, poorten en automatisering.

Maatwerk is onze standaard.

Gevestigd in Apeldoorn met een ruime voorraad.

Leveringen naar professionele hekwerkbedrijven en hoveniers.